Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Kdyby Pámbu dal a na dětech se odvděčil. Já tu princeznu doma mám, ale zklamu vás - hovory Ž mezi ženami se moc nekonají. Domácí práce nesnáší všichni stejně (náhodou syn, když má vidinu oblíbeného jídla, je mnohem ochotnější pomoci s přípravou). Princezna je mnohem větší piraňa co se týče jídla než mladý muž. A jestli mě jednou coby vetchou a senilní stařenku budou bránit, v to můžeme všichni jen doufat. :-)

0 0
možnosti
JR

J43a41n 76R85i54c32h18t22e23r

20. 6. 2019 14:03

Bohužel, ne každá je tak... hodná... jako vy. Ploutvičku mám ohlazenou až k šupinám, ale omáčky se nedočkám, úklid je do značné míry na mně a nákupy tak napůl (o nádobí nemluvím - nemám rád plný dřez a všichni doma to o mně vědí, takže ho tam vesele nechávají tak dlouho, dokud se nenaštvu - což netrvá dlouho - a neumyju ho sám).

Chcete mě?;-)

1 0
možnosti
Foto

Klidně.:-) V mém piraním hejnu se další strávník ztratí. Co takhle koupit domů myčku? Třeba by bylo hned méně naštvání za den.;-)

0 0
možnosti
IB

I62v40o 30B13o95u62š74e

20. 6. 2019 11:18

Jen jestli to neustale hledani veci neni zapricineno neustalym presouvanim veci uklizejici osobou.......

0 0
možnosti
Foto

Jo, jo... i to se někdy stává.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Vystudovala jsem Kvasnou chemii (výroba piva, vína, lihovin). Pracovala jsem jako sládek v pivovaru. Nyní se zabývám výrobou vegetariánských a veganských jídel. Jsem čtecí maniak. Bez rozečtené knížky by svět neměl smysl. Neumím si vymýšlet. Co píši je pravda...skoro.

Seznam rubrik