Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Lepidlo problem vypadavani zubu vyresi.

1 0
možnosti
PL

Přidám jednu městskou legendu, co jsem slyšel 2x, jednou od Australana o chlapáckém rybolovu a později i od českého režiséra o babském koupání ve Středomoří.

Tak třeba tu australskou verzi:

Tři dědci v zátoce na člunu, chytali na pruty a po dlouhé chvíli jednomu zabrala. Zařičel nadšením tak, že mu do vody vylítly zuby a ihned se změnil na beznadějně smutnýho. Ten druhej potichu říká třetímu hele, udělám si z něj prču, já mu ty zuby jako najdu - a vyndá z huby svoji superdrahou dentální protézu, potichu ji navlíkne na vlasec a spustí do vody. Za chvíli už vyvolává, že mu taky bere, načež naoko zklamaně řekne - ále to jsou jen nějaký zuby. Do prvního vjede život, hned se hrne k prutu a nadšeně si zuby nasazuje, zkušeně zažvejká a pak zklamaně dí, to nejsou ty moje a obloukem je mrskne do moře...

1 0
možnosti
Foto

Perfektní fór, pane Lorenci. Přímo ze života.

0 0
možnosti
Foto

Jojo, občas se u nás se zubními protézami také dějí věci. Jako že třeba pacient namísto do své skleničky hodí svoji zubní protézu spolubydlícímu do čaje. Nebo podobně jako si moje dcera hraje s piercingem, tak někteří senioři si v puse pohrávají se zubní protézou. Obojí je pohled pro bohy.

1 0
možnosti
JM

J28a51n 98M10a16r32e49k

7. 7. 2023 2:21

Když máte vyndavačky, bacha ne kejchání!!! Jeden můj známý kejchnul, když na veřejném čůral. Pak dva dny čistil a desinfikoval svoje skoroztracené zuby.

3 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Vystudovala jsem Kvasnou chemii (výroba piva, vína, lihovin). Pracovala jsem jako sládek v pivovaru. Nyní se zabývám výrobou vegetariánských a veganských jídel. Jsem čtecí maniak. Bez rozečtené knížky by svět neměl smysl. Neumím si vymýšlet. Co píši je pravda...skoro.

Seznam rubrik