Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za pobavení. I s futrálem do rakve se dá zažít nečekaná legrace!R^;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Pokud by zmíněný otvor nebyl lemovaný gumou a měl průměr asi 15 cm, potom by mohlo jít buď o roušku operační a nebo o roušku pro hemodialyzované /pro ty, co nemají na předloktí ruky tzv. "šant", ale mají z krční tepny vyvedené 2 kanyly/, které se potom připojují na "umělou ledvinu" - a jsou kryty touto rouškou. ;-)

0 0
možnosti

uplne vas tam vsechny na tom kaficku vidim...

miluju podobny pribehy a umite je skvele podat! dekuju

3 0
možnosti
Foto

Děkuji já vám. Jsem ráda, že můj úmysl, vykouzlit někomu úsměv na tváři, hlavně v dnešní době, vyšel.:-)

0 0
možnosti

Tak je to milý, legrace, ale...:-) :-)

snad takhle nedopadnu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Vystudovala jsem Kvasnou chemii (výroba piva, vína, lihovin). Pracovala jsem jako sládek v pivovaru. Nyní se zabývám výrobou vegetariánských a veganských jídel. Jsem čtecí maniak. Bez rozečtené knížky by svět neměl smysl. Neumím si vymýšlet. Co píši je pravda...skoro.

Seznam rubrik