Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas a karma. Jen s tou myčkou nevím. Její dvířka jsou mechanická věc. Budu-li přístroj plnit (teoreticky) po každé lžičce, hrníčku či talířku, mohu dveře otevřít a zavřít třeba 40x než myčku naplním k mycímu cyklu. Mechanismus dveří si tak zbytečně opotřebovávám a dříve se může porouchat. Osobně raději plním myčku nejlépe najednou, popř. nadvakrát, nejvýš natřikrát - ani ne tolik kvůli šetření dveří, ale ve větších dávkách se nádobí daří lépe srovnat. Samozřejmě odvrácenou stranou tohoto postupu je dočasné hromadění se špinavého nádobí na myčce či vedle ní. - Skoro je to námět na vlastní článek...

0 0
možnosti
Foto

Aha, takže oni to vlastně dělají, aby nádobí bylo lépe srovnané (je pravda, že nikdo to neudělá lépe než já:-)), a aby se neopotřebovala dvířka od myčky. Děkuji moc za vysvětlení, hned se mi bude lépe žít.R^;-D

1 0
možnosti

Moje žena to má ještě o něco lepší. Já jezdím s našimi třemi dětmi na stejný tábor jako vedoucí.

0 0
možnosti

po mé osobní zkušenosti bych se z odjezdu dětí moc neradovala. Moje dcera na základní škole odjela na týden do školy v přírodě. Po dvou dnech se vrátili, protože přes ČR přešel nějaký orkán a oni byli bez proudu a ředitel školy pobyt ukončil. Ani jsem si nestihla "odpočinout" a už jsem tu "potvoru" měla zpátky doma. Ale i tak si tu samotu užijte.

0 0
možnosti

Pak nám napište (prosím) až se Vám začne stýskat.;-)

0 0
možnosti

Také na ty časy vzpomínám ... a vy jste to napsala hezky .... R^

3 0
možnosti

P88e76t12r 79L57a22n76g68e89r

31. 7. 2019 12:50

hahaha;-D;-D;-DR^

sdílím s vámi, také teď máme nejmladšího potomka na příměstském táboře pro postižené děti, večer v půl šesté si jej přivážíme tak unaveného, že už ani hlasitě nefandí Baníku Ostrava souvisle a omezuje se na pouhé ojedinělé výkřiky "Óóóóhoó", navíc pes je teď u starší dcery, která již s námi nebydlí

karma vám...

2 0
možnosti

Kdy začíná život? Když odejdou děti a umře "pes. Jsem kdysi četl jako vtip, ale co si budeme povídat :-)

1 0
možnosti

P45e32t45r 38D33r26a10p57a96l

31. 7. 2019 11:27

jo, jo, mohu potvrdit...a úplně nejlepší je, když odjede na dovolenou děcko, manželka i pes

2 0
možnosti

,,psa bych si doma ponechal...zbytek smečky bych vyprovodil i za hranice...;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Vystudovala jsem Kvasnou chemii (výroba piva, vína, lihovin). Pracovala jsem jako sládek v pivovaru. Nyní se zabývám výrobou vegetariánských a veganských jídel. Jsem čtecí maniak. Bez rozečtené knížky by svět neměl smysl. Neumím si vymýšlet. Co píši je pravda...skoro.

Seznam rubrik