Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak na tohle bych neměla nervy......já bych to řešila, nemáš plavky, protože sis je nezabalil, ok, tvůj boj, můžeš si koupit z kapesného, jestli se chceš koupat a když nemáš kapesné, tak ti to budu strhávat v příštích měsících. To samé s účtem za volání, nezjistil sis, google máš, chytrý jsi jako radio, uděláme splátkový kalendář a když bude tvoje chování v pohodě, tak můžeme mluvit o prominutí dluhu........Na druhou stranu děti chápu, že být zavřené v resortu, s bazénem a dvěma moly plus animátoři na zábavu musí být pro aktivní kluky psycho......K tomu ještě dodávám, že nejsem Herodes ale nepamatuji, že by moje děti měly problematickou pubertu, oba vystudovaly vysokou a mají zaměstnání a podnikání, které je baví.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji vám za vaší lekci "takto má vypadat správný rodič - jako Já". Ráda bych vám připoměla, že každé dítě je jiné. A matky sklánějící se nad kočárkem, kde řve dítě až se zaliká, pronášející: "tak tohle neznám, to moje dítě díky mé péči nikdy neplakalo", té vystresované matce nejen nepomůžou, navíc jí tím ještě ubližují a nechávají šrámy na jejím sebevědomí. Prostě děti nejsou podle jedné šablony. Gratuluji k vašim vzorným dětem.

0 0
možnosti

Skoro mě napadá to klasické...No, nekup to!:-)))))

Zase na druhou stranu - kdyby se chovali kluci vzorně, tak by to byla pěkná nuda. Takhle máte důkaz, že jsou to úplně normální puberťáci:-)))

0 0
možnosti
ND

Dobrý, utesujte se tím, že by bylo možná daleko hůř, kdybyste jeli bez nich. :-)

2 0
možnosti
Foto

Po této dovolené doufám, že bez nich to bude lepší. Nestrašte mě.;-D

0 0
možnosti
SM

Prečítajte si ako prípravu Tajný denník Adriána Mola. Chechtala som sa podobne ako pri vašom blogu. Karma.

0 0
možnosti
BG

O tom klukovi byl natočen i seriál. :-)

0 0
možnosti
PD

To není na titul, tím si musí projít většina rodičů. Jednou to kluci ocení, možná ještě za Vašeho života.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Vystudovala jsem Kvasnou chemii (výroba piva, vína, lihovin). Pracovala jsem jako sládek v pivovaru. Nyní se zabývám výrobou vegetariánských a veganských jídel. Jsem čtecí maniak. Bez rozečtené knížky by svět neměl smysl. Neumím si vymýšlet. Co píši je pravda...skoro.

Seznam rubrik