Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dvojité těhotenství

Začalo to dost divně a pokračovalo nahlížením do každé druhé popelnice v okolí. Mohlo mě napadnout, že to není jen tak.

Doktor zírá do mých vnitřností, pak do mé zdravotní karty, zamyslí se:

„No, když říkáte, že to zkoušíte tak dlouho… Tak víte co? Zatelefonuji do Prahy do reprodukčního centra a oni už zařídí, abyste otěhotněla.“

Konečně. Ukončuji své trápení, mučení při pohledu na cizí miminka a prostě se nechám „otěhotnět“.

Po dvou měsících vyrážím směr Praha, směr další mateřství v mém životě a jsem zvědavá, jak se to těm Pražákům rychle povede.

Vyšetření provádí mladá sympatická lékařka s ukrajinským přízvukem a je opravdu důkladné. Při vnitřním ultrazvuku se lékařka malinko zahloubá a zkoumá obrazovku. „Jste v pořádku, jen máte v děloze malinký myomek.. Vidíte? Ale nebojte se, to zvládneme odstranit, nic to není.“

Ježiši, tak ještě tohle mi scházelo… no nic, mám začít brát při dalším cyklu tabletky na podporu ovulace a pak přijet i s partnerem na odběr vajíček.

Ještě než mi skončí cyklus, něco špatného sním nebo chytnu nějakého bacila a začne mi být fakt blbě a pořád zvracím.

Z posledních sil se seberu a snažím se dojít ke své praktické lékařce. Ordinace je dva bloky od našeho domu, tak to snad zvládnu. Hned na rohu zjišťuji, že ne. Řítím se k první popelnici, kterou vidím, protože se mi nechce zvracet na chodník. Nejsem čuně.  Odér z popelnice způsobí, že do ní málem vyhodím všechny své vnitřnosti.

A tak to jde každých 50 metrů – kuk do popelnice nebo odpadkového koše směrem tam i zpátky, abych se dozvěděla, že nemám nic jíst (to by mě ani ve snu nenapadlo) a pít po lžičkách. Když se to nebude lepšit, přijít znovu.

Nelepší se to, asi umřu… Z toho vyčerpání jsem to ani nedostala. Takže nemůžu začít brát ty tabletky na podporu ovulace. Ach jo, já jsem smolař. Nikdy neotěhotním.

Pak si uvědomím, že vlastně nevím, kdy mám ten nový cyklus přesně čekat. Listováním kalendářem zjišťuji, že už mám 3 týdny zpoždění.

Že by? Tušíte správně, stala jsem se první ženou na světě, které se podařilo otěhotnět po telefonu. Telefonu svého gynekologa s reprodukčním centrem. A myomek je moje budoucí miminko.

Došlo u mě k psychickému uvolnění. Přestala jsem se na otěhotnění soustředit. Vždyť hoši v Praze to zařídí. A bylo to.

A zase jsem na ultrazvuku. První během mého druhého těhotenství. Máme už doma syna, tak se těším, až tu holčičku na obrazovce poprvé uvidím.

Zkoumám spolu s doktorem obrazovku. Černobílé šmouhy se míhají, jak mi jezdí sondou na břiše.

Lékař, který mě zná, protože studoval gympl rok nade mnou, zdvíhá ruku a ukazuje na mě vítězné V.

Překvapuje mě, že se tak raduje, že jsem těhotná.

Cooo? Že jsou tam dva? Plody? Ne, to nezvládnu.

Vymotám se z ordinace, usednu na parkovišti do auta a brečím a telefonuji na všechny strany.

Manžel: „Já jsem to tušil.“  Věštec, to by mě zajímalo jak.

Kamarádka: „To zvládneš.“ Jo, cizí neštěstí je snadno snesitelné.

Máma: „Neboj, pomůžeme ti.“ Netuší, co se bude dít.

A tak čekám dvojčátka. Proto mi bylo tak špatně. A nejen po ránu, celodenně.

Naštěstí mi život před vyzvracením z podoby zachránily zázvorové tablety. Můžu je všem těhulím, kterým je špatně, jen a jen doporučit. Angličankám prý není v těhotenství zle, protože pijí zázvorové pivo.

A přání, aby druhé dítě byla holčička? Bůh se zasmál a řekl ne.

Jsem hrdá matka tří synů.

PS: A taky jsem si koupila (než jsem to zjistila) nejdražší kousek do svého šatníku ve svém životě -  kostýmek za 10 000 Kč, který už jsem později nikdy neoblékla, protože jsem se dostala ve velikosti oblečení o level výš.

Rada na závěr - když nebudete moci otěhotnět, kupte si něco hodně drahého na sebe. Něco co,když jste na mateřské, se nedá nikam nosit. Nebo dejte v práci výpověď a zaplaťte si cestu kolem světa nebo aspoň řidičský nebo pilotní kurz a uvidíte, jak rychle zjistíte, že jste v očekávání radostné události.

 

 

 

Autor: Jiřina Poláková | pátek 21.6.2019 16:57 | karma článku: 21,91 | přečteno: 979x
  • Další články autora

Jiřina Poláková

Když zuby vyletí z … pusy

aneb tři příběhy, které jsem zaznamenala během jednoho dne. Všimli jste si, že když se vám něco stane, najednou se setkáváte s podobnými příběhy? Náhoda? Nebo si jen senzitivně všímáme toho, co bychom jindy přešli bez povšimnutí?

6.7.2023 v 15:18 | Karma: 18,27 | Přečteno: 475x | Diskuse| Ona

Jiřina Poláková

Futrál do rakve aneb ochranných prostředků není nikdy dost

Následující řádky nejsou vážnou úvahou o používání ochranných pomůcek. Pojďte se spolu s naší rodinou zasmát příhodě naší tety, která je občas mírně řečeno roztržitá. Ale krásně a mile a my jí nejen proto, máme všichni moc rádi.

11.4.2021 v 9:45 | Karma: 22,43 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ona

Jiřina Poláková

Z lovce sběračem?

Můj korporátní zaměstnavatel mi umožnil pracovat i v době nouzového stavu z domova. Můj manžel v důsledku uzavření provozu zůstal dočasně bez práce. A tak jsme si s manželem prohodili odvěké role.

14.4.2020 v 9:54 | Karma: 24,49 | Přečteno: 716x | Diskuse| Ona

Jiřina Poláková

A konečně jsou… na táboře

Když se vám povede ten husarský kousek a přemluvíte vaše pubertální dítě/děti (10let a více), aby jel/i v létě na tábor, přijde úleva a nádherných 14 dní. Následující řádky jsou sestaveny z výkřiků rodičů u odjíždějícího autobusu.

31.7.2019 v 10:26 | Karma: 40,83 | Přečteno: 4884x | Diskuse| Ona

Jiřina Poláková

Před osudem sígra neutečeš, ale můžeš mu ujet na kole…

Pro paní učitelky (případně i pana učitele, pokud se nějaký najde): čtení tohoto blogu jen na vlastní nebezpečí! Pokud toto nebezpečí podstoupíte, raději bez diskuse. :-)

27.7.2019 v 13:39 | Karma: 28,94 | Přečteno: 1103x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Vystudovala jsem Kvasnou chemii (výroba piva, vína, lihovin). Pracovala jsem jako sládek v pivovaru. Nyní se zabývám výrobou vegetariánských a veganských jídel. Jsem čtecí maniak. Bez rozečtené knížky by svět neměl smysl. Neumím si vymýšlet. Co píši je pravda...skoro.

Seznam rubrik